Zīmējot rakstu, grafiski tiek parādīta rekursijas darbība. Lai process notiktu lēnāk, ievadiet skaitli ap 25. Lai izietu no programmas,
nospiediet jebkuru taustiņu.
Izvēlētajam diferenciālvienādojumam tiek meklētas aptuvenās vērtības punktos pēc Eilera, Eilera-Košī un Runges-Skutta metodes.
Programma meklē aptuveno integrālvienādojuma

atrisinājumu, izmantojot Gausa metodi.
Vēl viens darbs skaitliskajās metodēs. Rēķina integrāļa aptuveno vērtību pēc kreisā, labā, vidējā taisnstūra, trapeču, Simsona un augstākās precizitātes metodēm.
Uzdevums skaitliskajās metodēs. Meklē funkcijas aptuveno vērtību punktā pēc Ņūtona interpolācijas polinoma, lineārajiem splainiem un
mazāko kvadrātu metodes.
Rakstot šo programmu mans primārais mērķis bija uztaisīt elementāras vides pamatu, kurā varētu veidot 3D objektus, vērojot tos visās 3
dimensijās. Daudzi to nesapratīs, bet ja spēj to saredzēt, efekts ir super! Ideja ir līdzīga tām 3D bildēm, kurās ir jāskatās "dziļumā", bet
šoreiz ir otrādi - jāskatās ir daudz tuvāk. Acis gan nogurst. Kad abi zīmējumi "saplūst", jāsāk rotēt, lai iegūtu pilnu efektu.
Lai rotētu, izmantojiet taustiņus uz NumPad-a un taustiņus A un D. Lai pietuvinātu vai attālinātu, taustiņi W un S. Lai
rediģētu virsotņu novietojumus, jānospiež E, tad ar taustiņiem < un > izvēlas virsotni, nospiež Enter un
pārvietu virsotni ar W, A, S, D, - un + (NumPad). Lai izietu - Enter un tad E. Protams, tas viss ir
diezgan komplicēti, bet es to taisīju tikai priekš sevis (nu patiesībā reti kuram vēl varētu būt noderīga
šāda proga :)). Atsauce NAV obligāta.
Nosaka, vai daudzstūris (virsotņu koordinātes - no klaviatūras) ir izliekts vai ieliekts.
Daudz kas nepabeigts. Var zīmēt riņķa līnijas, elipses, saglabāt zīmējumu, atvērt zīmējumu, mainīt krāsas. Smuka menu.
Komplektā daži zīmējumi. :) Par to saturu neatbildu. Lai atvērtu caur manu programmu, taisiet rename uz bitmap.bmp!
Mans mīļākais un ar neizpildītām idejām pārpilnākais darbs. Ievadi skaitlisku izteiksmi (+, -, *, /, iekavas), tev izvada tās
vērtību. Rekursīvi.
Tāda elementāra spēle (rakstīju istabasbiedram kā mājas darbu). Spēlēt nu noteikti viņu nav vēlams.
Grafiks funkcijai 1/sqrt(1+x^2). Var pas failā nomainīt funkciju un dažus parametrus.
Grafiks funkcijai x^3/(2x^2-3x-12).
Grafiskajā vidē zīmē riņķa līnijas uz nebēdu! :)
Vienkāršota programmas 3D objekti versija. Var rotēt kubu ap Oz asi.
Ievadi taisnstūra malu garumus, uzzīmē to sadalītu kvadrātos.
Nosaka, vai šaha kombinācijā ir šahs vai nav. Es rakstīju tikai interfeisa daļu. Pamatprogramma - Pāvela Hlopoka (tas bija
viņa mājasdarbs).
Smieklīgi. Nezinu, kāpēc ievietoju.
Grafisks raksts.
Vēlviens grafisks raksts.
Skaitlis tiek sadalīts pirmreizinātājos.
Atrod visas 92 astoņu šaha dāmu kombinācijas, kad tās neapdraud viena otru. Rezultātu ievada failā varianti.txt.
Izmantojot iepriekšminētās programmas Šaha dāmas I veidoto failu varianti.txt, pozīcijas attēlo grafiski.