Skara
Zīmējot rakstu, grafiski tiek parādīta rekursijas darbība. Lai process notiktu lēnāk, ievadiet skaitli ap 25. Lai izietu no programmas, nospiediet jebkuru taustiņu.

Diferenciālvienādojums
Izvēlētajam diferenciālvienādojumam tiek meklētas aptuvenās vērtības punktos pēc Eilera, Eilera-Košī un Runges-Skutta metodes.

Integrālvienādojums
Programma meklē aptuveno integrālvienādojuma atrisinājumu, izmantojot Gausa metodi.

Noteiktā integrāļa aprēķināšana
Vēl viens darbs skaitliskajās metodēs. Rēķina integrāļa aptuveno vērtību pēc kreisā, labā, vidējā taisnstūra, trapeču, Simsona un augstākās precizitātes metodēm.

Interpolācija
Uzdevums skaitliskajās metodēs. Meklē funkcijas aptuveno vērtību punktā pēc Ņūtona interpolācijas polinoma, lineārajiem splainiem un mazāko kvadrātu metodes.

Rotējoši 3D objekti.
Rakstot šo programmu mans primārais mērķis bija uztaisīt elementāras vides pamatu, kurā varētu veidot 3D objektus, vērojot tos visās 3 dimensijās. Daudzi to nesapratīs, bet ja spēj to saredzēt, efekts ir super! Ideja ir līdzīga tām 3D bildēm, kurās ir jāskatās "dziļumā", bet šoreiz ir otrādi - jāskatās ir daudz tuvāk. Acis gan nogurst. Kad abi zīmējumi "saplūst", jāsāk rotēt, lai iegūtu pilnu efektu. Lai rotētu, izmantojiet taustiņus uz NumPad-a un taustiņus A un D. Lai pietuvinātu vai attālinātu, taustiņi W un S. Lai rediģētu virsotņu novietojumus, jānospiež E, tad ar taustiņiem < un > izvēlas virsotni, nospiež Enter un pārvietu virsotni ar W, A, S, D, - un + (NumPad). Lai izietu - Enter un tad E. Protams, tas viss ir diezgan komplicēti, bet es to taisīju tikai priekš sevis (nu patiesībā reti kuram vēl varētu būt noderīga šāda proga :)). Atsauce NAV obligāta.

Daudzstūri
Nosaka, vai daudzstūris (virsotņu koordinātes - no klaviatūras) ir izliekts vai ieliekts.

Zīmēšanas programma
Daudz kas nepabeigts. Var zīmēt riņķa līnijas, elipses, saglabāt zīmējumu, atvērt zīmējumu, mainīt krāsas. Smuka menu. Komplektā daži zīmējumi. :) Par to saturu neatbildu. Lai atvērtu caur manu programmu, taisiet rename uz bitmap.bmp!

Matemātiski rēķini
Mans mīļākais un ar neizpildītām idejām pārpilnākais darbs. Ievadi skaitlisku izteiksmi (+, -, *, /, iekavas), tev izvada tās vērtību. Rekursīvi.

Čūska
Tāda elementāra spēle (rakstīju istabasbiedram kā mājas darbu). Spēlēt nu noteikti viņu nav vēlams.

Grafiks 1/sqrt(1+x^2)
Grafiks funkcijai 1/sqrt(1+x^2). Var pas failā nomainīt funkciju un dažus parametrus.

Grafiks x^3/(2x^2-3x-12)
Grafiks funkcijai x^3/(2x^2-3x-12).

Riņķa līnijas
Grafiskajā vidē zīmē riņķa līnijas uz nebēdu! :)

Rotējošs kubs
Vienkāršota programmas 3D objekti versija. Var rotēt kubu ap Oz asi.

Taisnstūra sadale kvadrātos
Ievadi taisnstūra malu garumus, uzzīmē to sadalītu kvadrātos.

Šaha noteicējs
Nosaka, vai šaha kombinācijā ir šahs vai nav. Es rakstīju tikai interfeisa daļu. Pamatprogramma - Pāvela Hlopoka (tas bija viņa mājasdarbs).

Rekursīva kāpināšana
Smieklīgi. Nezinu, kāpēc ievietoju.

Raksts I
Grafisks raksts.

Raksts II
Vēlviens grafisks raksts.

Sadale pirmreizinātājos
Skaitlis tiek sadalīts pirmreizinātājos.

Šaha dāmas I
Atrod visas 92 astoņu šaha dāmu kombinācijas, kad tās neapdraud viena otru. Rezultātu ievada failā varianti.txt.

Šaha dāmas II
Izmantojot iepriekšminētās programmas Šaha dāmas I veidoto failu varianti.txt, pozīcijas attēlo grafiski.