-
Klase kā viens no
objektorientētās programmēšanas pamatjēdzieniem.
-
Objekta jēdziens
objektorientētajā programmēšanā.
-
UML klašu un objektu
diagrammas.
-
UML aktivitāšu diagrammas.
-
Atslēgvārdi private, public,
protected.
-
Konstruktors.
-
Destruktors.
-
Hedera faili.
-
Rādītāja (norādes) mainīgie.
-
Dinamiska atmiņas
pieprasīšana un atbrīvošana.
-
This rādītājs.
-
Kaskadēta metožu
(konstruktoru, destruktoru, operatoru) izsaukšana.
-
Operatoru pārslogošana
(operator overloading).
-
Mantošana.
-
Algoritma izpildes laika
precīza novērtēšana. Sliktākā gadījuma laiks.
-
Algoritma izpildes laika
asimptotiska novērtēšana
− sarežģītība
ar kārtu. O-mērs.
-
Polimorfisms.
-
Funkciju veidne (šablons,
template).
-
Klašu veidne.
-
Saraksta klase, izmantojot
veidnes (šablonus) (nelietojot STL).
-
STL bibliotēkas jēdziens.
-
Plūsmas ievades klases un
objekti. cin objekts.
-
Plūsmas izvades klases un
objekti. cout objekts.
-
Bināru komponenšu failu
veidošana secīgi.
-
Bināru komponenšu failu
lasīšana secīgi.
-
Bināru komponenšu failu
veidošana ar tiešo pieeju.
-
Bināru komponenšu failu
lasīšana ar tiešo pieeju.
-
Izņēmumsituāciju apstrādes
pamatjēdzieni.